Oktyabr ayında premyeraların bolluğundan sonra böyük buraxılışlara ara vermək və diqqətinizi daha sadə bir işə yönəltməyin vaxtı gəldi - xoşbəxtlikdən noyabr ayı bunun üçün mükəmməldir. Xeyr, bu, böyük adlar olmadan olmayacaq (təkcə yeni Call of Duty buna dəyər), lakin bu gün ənənəvi seçimimizdə daha aşağı səviyyəli layihələr üstünlük təşkil edir. Strategiya janrı ən qabarıq şəkildə təmsil olunacaq - bu cür oyunların pərəstişkarları, şübhəsiz ki, öz zövqlərinə uyğun əyləncə tapacaqlar.
2 noyabr. Kral II üçün
Dörd qəhrəmandan ibarət komanda, qaranlıq qüvvələrlə ittifaqa girmiş pis kraliçaya meydan oxumaq üçün sehrli Farul krallığının genişliyi ilə səyahətə çıxır.
For
The King IIəsasən kooperativ oyun üçün nəzərdə tutulmuşdur - bir oyunda dörd nəfərə qədər, baxmayaraq ki, istəsəniz tək oynaya bilərsiniz. Təxminən 30 saat davam edən kampaniya müxtəlif düşmənləri, geniş avadanlıq və silah seçimini və cəngəlliklərdən zəhərli bataqlıqlara qədər müxtəlif rəngli biomları özündə əks etdirən beş hekayə əsaslı macəradan ibarətdir. Roguelike yaraşdığı kimi, burada ölüm hekayənin sonu demək deyil: ölümdən sonra komanda təkmilləşdirmələr alacaq və prosedur olaraq yaradılan xəritə ilə yenidən yola düşəcək.
2 noyabr. RoboCop: Rogue City
RoboCop: Rogue City filminin hadisələri film seriyasının ikinci və üçüncü hissələri arasında baş verir. Biz eyni RoboCop rolunu oynayırıq, Alex Murphy, orijinal filmlərin aktyoru Peter Weller tərəfindən səsləndirilir. Sonsuz döyüş sursatı olan etibarlı avtomatik tapança da daxil olmaqla onlarla silahla robot polis Detroit küçələrinə ədalət gətirir. Düşmənlərlə mübarizə aparmağın başqa yolları da olacaq - məsələn, onlara lülələr atmaq, əlbəyaxa döyüşmək və cinayətkarların atdığı silahları götürmək olar. Qəribədir ki, Merfinin başqa fəaliyyətləri üçün də yer var: o, şübhəliləri dindirir, digər personajlarla danışır və robot kostyumunu təkmilləşdirir.
Müəlliflər oyunçunun verdiyi qərarlardan asılı olaraq bir neçə sonluq vəd edir və keçid 20 ilə 30 saat arasında davam edəcək.
Talos Prinsip II
İkinci hissə orijinalın əsas ideyalarını inkişaf etdirməyə davam edəcək: burada bəşəriyyətin məqsədi, ümumilikdə sivilizasiyanın və xüsusən fərdin taleyi haqqında fəlsəfi düşüncələr müxtəlif mürəkkəblikdəki tapmacaların həllindən ibarət olan oyuna toxunur. Oyunun bir neçə sonu var və yalnız ən inkişaf etmiş ağıllar hamısına çata biləcək. Bulmacaların çeşidi hər kəsin öz imkanları daxilində tapşırıqlar tapması üçün kifayət qədər genişdir. Orijinaldan tanış olan mexanika cazibə qüvvəsinə nəzarət və şüurun ötürülməsi kimi yeni xüsusiyyətlərlə tamamlanacaq və müxtəlif yerlər sizi darıxmağa imkan verməyəcək. Birinci hissənin saundtrekinin müəllifi Damjan Mravunac musiqiyə cavabdehdir.
14 noyabr Qırılmış Yollar
İzometrik kamera, növbəli döyüş sistemi, Wasteland, post-apocalypse... İlk Fallout-un daha bir klonu? Bəli və yox - Broken Roads tərtibatçıları Black Isle Studios-un əsərləri ilə oxşarlıqları gizlətmirlər, lakin onlar həm də unikal xüsusiyyətləri ilə öyünürlər. Maraqlı şeylər arasında (canlı dialoqlar və çoxlu sonluqlarla budaqlanan süjetin standart vədləri ilə yanaşı) mənəvi kompas sistemini də qeyd etmək lazımdır. Xarakterinizin verdiyi qərarlardan asılı olaraq, bu kompasın iynəsi dəyişə bilər, xarakterin dünya haqqında qavrayışını dəyişdirə bilər, bu da onun oyun imkanlarına və NPC-lərlə münasibətlərinə təsir edəcəkdir.